Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja Splete storitve in trgovina, Lina Kenda, s.p., so sestavljeni v skladu z zakonom o varstvu potrošnikov in s priporočilom GZS za elektronsko poslovanje. Svetujemo vam, da pred nakupom pozorno preberete spodaj navedene pogoje poslovanja, saj z uporabo izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji.

Definicija

Uporabnik je fizična ali pravna oseba, ki uporablja ali kupuje preko spletne strani HeyGirl.si . Za kupce, ki so fizične osebe, po tem odstavku veljajo določila zakona o varstvu potrošnikov. Spletne storitve in trgovina, Lina Kenda s.p. in uporabniki medsebojne obveznosti pri nakupih prek spletne trgovine urejajo s temi splošnimi pogoji poslovanja. Z uporabo spletnega mesta Heygirl.si se vsak uporabnik strinja, da je seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja in da se z njimi v celoti strinja. Šteje se, da z oddajo naročila v kakršnikoli obliki v celoti sprejemate te splošne pogoje poslovanja.

Upravitelj nakupov

Spletne storitve in trgovina Lina Kenda s.p.

Simonitijeva ulica 15

1000 Ljubljana

matična številka: 9572988000

davčna številka podjetja: 50220527

www.heygirl.si

Elektronska pošta: info@heygirl.si

Telefonska številka: 031 467 352

 Dostopnost informacij

Podjetje se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovilo naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matična številka)
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, naslov, telefon)
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene
  • način plačila in dostave
  • časovno veljavnost ponudbe
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Cene in veljavnost ponudbe

Vse cene so navedene v evrih,  ne vsebujejo DDV ( DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena ZDDV-1). in končne, razen če ni to drugače zapisano. Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Napake so možne in zanje ne prevzemamo nikakršne odgovornosti, razen za napake na izdelku ali storitvi. Če je cena izdelka ali storitve, ki ste jo naročili, napačna, vas bomo o tem obvestili in vam ponudili možnost, da jo kupite po pravilni ceni, ki vam jo bomo tudi navedli. Izdelka ali storitve ne bomo prodali po ceni, ki bi bila škodljiva za podjetje, če je bil kupec o nastali napaki pravočasno obveščen. Pridružujemo si pravico, da napako popravimo v roku treh delovnih dni od dne, ko je bilo naročilo oddano, prav tako si pridružujemo pravico do spremembe tehničnih opisov in konfiguracij brez predhodnega obvestila. Slike izdelkov ali storitev so simbolične, ne predstavljajo dejanskega stanja in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Ažurnost podatkov

Upravitelj se trudi po svojih najboljših močeh, da bi spletno mesto vključevalo točne in ažurne informacije o izdelkih, cenah in zalogi. Vendar pa ne prevzema nobene odškodninske ali druge odgovornosti za napake v vsebinah spletnega mesta. Če uporabnik nakupa ocenjuje, da gre za napačno prikazan podatek, lahko upravitelju napako sporoči prek kontaktnih podatkov ali elektronskega naslova. Upravitelj tudi ni odgovoren za občasno nedelovanje nakupa in nezmožnosti dostopa.

Potek naročanja

Naročanje poteka prek spleta 24 ur na dan vse dni v letu. Uporabnik izbira in naroča izdelke ali storitve, ki so mu na voljo na spletni strani. Ko uporabnik izbere izdelek ali izdelke s potrdilom na gumb zaključi nakup, vpiše potrebne podatke o plačniku oziroma prejemniku in plačilu. Po oddaji naročila uporabnik na svoj elektronski naslov  prejme potrdilo, da je naročilo sprejeto. O morebitni spremembi naročila oziroma preklica mora kupec o tem obvestiti upravitelja strani, in sicer na elektronski naslov info@heygirl.si kjer mora navesti podatke plačnika in številko naročila. Če kupec ne prekliče naročila, se naročeni izdelki  v dogovorjenem roku pripravijo in oddajo kurirju za dostavo. Naročilo je zaključeno, ko kupec prejme vse naročene izdelke.

Odstop od nakupa in vračilo blaga

Kupec ima pravico, da kupljeno blago vrne, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, in sicer najpozneje v 14 dneh od prejema blaga, in sicer na elektronski naslov info@heygirl.si ali pisno na sedež podjetja. To sporočilo se šteje kot sporočilo o odstopu od pogodbe. Kupec mora nato blago vrniti najpozneje v 30 dneh od prejema blaga. Vrnjeni izdelki ali storitev mora biti enaka prvotnemu stanju, blago mora biti v originalni kakovosti in količini, nerabljeno in nepoškodovano (razen v primeru reklamacije zaradi stvarne napake). Kupec krije samo stroške dostave oziroma poštnine za vračanje blaga. Vračilu obvezno priložite kopijo originalnega računa, ki ga prejmete ob prejemu blaga. Kupnino vam vrnemo najkasneje v 14 dneh po prejemu blaga ali storitve z enakim plačilnim sredstvom, kot je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije ali nakazilom na vaš transakcijski račun.

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe ker je predmet nakupa izdelek, ki je bil izdelan po natančnih navodilih kupca, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.

Reklamacije

Potrošnik ima pravico do uveljavljanja  reklamacije v kolikor se je zgodila napaka iz naše strani, na primer:

- izdelek ni pravi,

- izdelek dostavljen na napačen naslov,

-Ali, da ima izdelek STVARNO NAPAKO. Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

Napaka je stvarna:

  1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

Za vse reklamacije nam pišite na info@heygirl.si

Dostop do shranjene pogodbe

Po oddanem naročilu na spletni trgovini pogodba oz. naročilo prispe na elektronski naslov trgovca in naročnika. V vsakem primeru je izvedeno naročilo shranjeno na strežniku in na sedežu podjetja ter se lahko kupcu spletne trgovine ponovno pošlje na njegovo zahtevo.

Pritožbe 

Ker spoštujemo veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov, imamo učinkovit sistem obravnavanja pritožb. V primeru težav nam lahko pišete na elektronski naslov info@heygirl.si . Po prejemu pritožbe vas bomo najkasneje v petih delovnih dneh obvestili, kako dolgo jo bomo obravnavali in vas vse čas obveščali o poteku postopka. Zavezujemo se tudi, da si bomo po svojih najboljših močeh prizadevali, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Načini plačila

Uporabnikom nudimo različne načine plačila in sicer:

- preko spletnega plačilnega sistema Paypal,

- s kreditno oziroma bančno kartico ali Apple Pay denarnico, preko sistema Stripe

- bančnim nakazilom na TRR podjetja,

- z gotovino ali v določenih primerih plačilno kartico ob prevzemu paketa.

Dostava

Rok dobave za izdelke, ki so na zalogi je praviloma od 1 do 3 delovnih dni po prejetem naročilu ali v primeru bančnega nakazila 1 do 3 delovnih dni po prejemu nakazila. Za izdelke ali storitve, ki jih ni na zalogi, je rok dobave lahko tudi daljši, nikakor pa ne daljši od 10 delovnih dni. Naročeni izdelki ali storitve bodo odposlani takoj, ko bodo vsi na zalogi, razen če je bilo dogovorjeno kako drugače. Naročeni izdelki bodo dostavljeni preko pogodbenega logističnega partnerja. Izdelki bodo dostavljeni v ustrezni embalaži.  Strošek dostave znaša 3,60€ oziroma je ta brezplačna za naročila od 50,00€ naprej.

Varovanje osebnih podatkov

 V skladu z zakonom o varovanju osebnih podatkov je podjetje zavezano k varovanju osebnih podatkov uporabnikov spletne trgovine. Upravitelj se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika in bo te uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje obvestil o naročilu, pošiljanje ponudb in računov) ter drugo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Uporabnik z izvedenim nakupom dovoljuje upravitelju zbiranje in uporabo osebnih podatkov, ki jih vnese ob naročilu. Vsi podatki, ki jih uporabnik navede, so namenjeni le poslovanju upravitelja, ki jih ne posreduje v druge namene ali tretji osebi. Za točnost vnesenih podatkov, ki jih je uporabnik navedel pri naročilu v meniju nakup, ne odgovarjamo.

Izjemno razkritje osebnih podatkov

Podatki, ki jih upravitelj zbira in obdeluje, bodo razkriti le, če tako določa zakon o varovanju osebnih podatkov, ali v dobri veri, da je takšno ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi.

Komunikacija

V primeru težav oziroma nejasnosti pri uporabi in morebitnem nakupu izdelkov si upravitelj pridržuje pravico do stika z uporabnikom prek sredstev komunikacij na daljavo. Oglasna elektronska sporočila bodo jasno in nedvoumno označena. Pošiljatelj bo jasno razviden, različne akcije, promocije in druge tržne tehnike pa bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih. Jasno bo predstavljen tudi način odjave od prejemanja oglasnih sporočil, željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, pa bomo izrecno upoštevali.

Možnost izvensodnega reševanja potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Lina Kenda s.p. ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.